عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

ویزیت بیش از ۸هزار بیمار در پلی کلینیک امام علی(ع) شهرکرد در تعطیلات نوروزی

وبدا، در ایام تعطیلات نوروز۱۴۰۲، بیش از ۸ هزار و ۱۰۰ بیمار توسط پزشکان فوق تخصص، متخصص و عمومی در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد ویزیت شدند.
به گزارش وبدا، در تعطیلات نوروزی امسال، پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد همانند روز‌های عادی سال در دو بخش ویزیت و خدمات پاراکلینیک پذیرای مراجعین و بیماران بود.
دکتر ایازی سرپرست این کلینیک اعلام کرد: از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ حدود ۸ هزار و ۱۰۰ بیمار توسط پزشکان فوق تخصص، متخصص و عمومی ویزیت شده یا خدماتی مانند سونوگرافی، رادیولوژی، چک ازمایشات، تزریقات و پانسمان، شنوایی سنجی، کاردرمانی، گچ ارتوپدی و... را با تعرفه دولتی دریافت نمودند.
دکتر ایازی یادآور شد: در طول این ایام پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته‌های اطفال، داخلی، نفرولوژی، عفونی، زنان، ارتوپدی، نروسرجری، جراحی، ارولوژی، روانپزشکی، انکولوژی، رادیوتراپی، چشم پزشکی، طب کار، گوش و حلق و بینی، قلب و. در روز‌های مختلف ایام نوروز حضور داشتند و در سه شیفت صبح و عصر و شب نیز پزشک عمومی حضور داشت.
وی ادامه داد: همچنین در کلینیک شهداء صنعت هفشجان نیز طی روز‌های اخیر با حضور متخصص اطفال، بیش از ۱۸۰ کودک ویزیت و خدمات دریافت نمودند.
به گفته وی؛ در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) شهرکرد نیز برخی پزشکان متخصص و دندانپزشک به مراجعین خدمت‌رسانی نمودند.