عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

پیام ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان بمناسبت روز ملی اکرام و تکریم خیرین

پیام ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان بمناسبت روز ملی اکرام و تکریم خیرین

بسم الله الرحمن الرحیم
کسانی که مال خود را انفاق کنند در شب و روز، نهان و آشکار، آنان را پاداش نیکو نزد پروردگارشان خواهد بود و هرگز از حادثه آینده بیم ناک و از امور گذشته اندوهگین نخواهند گشت». (بقره: ۲۷۴)
با نام و یاد خالق متعال و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پرفیض و مبارک رمضان ،  اقدام ارزشمند شورای عالی انقلاب فرهنگی برای نامگذاری روز میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)  بعنوان روز ملی اکرام و تکریم خیرین، فرصتی فراهم کرد تا ضمن گرامیداشت این روز، قدردان خدمات خیرین این مرز و بوم و بویژه خیرین گرانقدر عرصه سلامت استان گلستان که همه ایام با حضور پر برکت خویش و با تواضع، بخشش و ایثار نوع دوستی و مهربانی را گسترش داده و دوشادوش دستگاه سلامت استان، تسکینی برآلام بیماران و نیازمندان بوده اند باشیم.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک سالروز میلاد سراسر نور و سرور امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم خیرین از تمامی عزیزانی که با اندیشه‌ خیر و نیک ورزی زندگی می‌کنند برای تقسیم شادمانی و آرامش و رفع نیازهای بیماران و نیازمندان دعوت به مشارکت می نمایم. سعادت ، سلامتی و سربلندی همه نیک اندیشان و مهرورزان  را از خداوند منان خواستارم .


دکتر سعید گلفیروزی
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان