عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

به مناسبت هفته سلامت صورت گرفت؛ ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم محله علی‌آباد برازجان

فرماندار دشتستان در این برنامه با اشاره به اقدامات مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اظهار داشت: با تلاش‌های مجموعه بهداشت و درمان شهرستان، شاهد اقدامات موثری در حوزه سلامت شهرستان بوده‌ایم که جا دارد از مدیریت شبکه بهداشت و همکاران وی تشکر و قدردانی نمایم.
دکتر ارسلان زارع بیان داشت: پوشش همگانی سلامت برای همه در همه‌جا شعار بسیار زیبایی است که باید برای تحقق آن تلاش کنیم.
وی افزود: دولت اعتدال با اجرای طرح تحول سلامت، گام مهمی در ارتقای شاخص‌های سلامت و امید به زندگی برداشت که امیدوارم با تداوم آن، شاهد افزایش خدمت‌رسانی مطلوب به مردم باشیم.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتستان؛ نیز در این مراسم اظهار داشت: سلامت، از عناصر بسیار مهم برای توسعه و پویایی هر جامعه‌ای است و هرچقدر در ارتقای شاخص‌های حوزه سلامت تلاش کنیم، جامعه‌ای بانشاط و پویا خواهیم داشت.
مهندس ماریا خویش‌دوست افزود: باید تلاش کنیم تمام نقاط شهرستان، شهرها، روستاها و مناطق صعب‌العبور و کمتر برخوردار، از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند و از نعمت سلامتی برخوردار شوند.
وی بیان داشت: ارائه خدمت به نقاط کوهستانی و اقشار کم‌درآمد در مناطق مختلف شهرستان، از اولویت‌های اصلی ما در سال جاری است و با تمام وجود و امکانات در راه تحقق این هدف تلاش خواهیم کرد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتستان تصریح کرد: مردم، خوددرمانی نکنند و حتماً برای درمان بیماری‌های خود به مراکز بهداشتی و درمانی و پزشکان مربوطه مراجعه کنند و کسانی هم که تمکن مالی مناسبی ندارند ارائه خدمات برای آن‌ها با هزینه‌های اندک انجام خواهد شد.

گفتنی است؛  همایش سلامت با همکاری شبکه بهداشت و درمان و شهرداری و شورای شهر برازجان در پارک امام رضا محله علی‌آباد شهر برازجان برگزار شد.
از  برنامه‌های اجراشده در این همایش،  که می‌توان به آن اشاره کرد، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان ۳ تا ۱۲ سال؛ ایستگاه سلامت با حضور پزشک و مراقب زن؛ استقرار کلینیک سیار دندانپزشکی  و ارائه خدمات و همچنین اجرای نمایش؛ سرود و نمایش‌های رزمی بوده است.


انتهای پیام/ س.غ- ۳۰۳۰