عمومی | دانشگاه صنعتی اصفهان

بیانیه هیئت رئیسه دانشگاه به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان


۱) شایسته است دانشگاهیان ارجمند در ماه پر قدر و فیض رمضان در انجام مناسک و آداب دینی و حضور در نماز جماعت مسجد دانشگاه همت گماشته و روح و روان را به تلاوت کلام نور مزین سازند.
۲) اساتید محترم دانشگاه زمانبندی کلاس را به گونه ای تنظیم نمایند تا دانشجویان از حضور در برنامه های معنوی دانشگاه بهره مند شوند.
۳) رعایت آداب و رفتار دانشجویی در ساحت مقدس دانشگاه بیش از هر زمان دیگر در این ایام انتظار می رود و مناسب است دانشجویان عزیز دانشگاه با رعایت احترام به جایگاه و شانیت دانشجویی، در حفظ آراستگی متناسب با محیط دانشگاه براساس آیین نامه های موجود، کوشا باشند.
۴) با توجه به توصیه های دینی و عرفی حاکم بر ماه مبارک رمضان و قوانین جاری کشور، دانشگاهیان گرامی را برآن می دارد از انجام هرگونه رفتار که باعث هتک حرمت در این ماه عزیز به ویژه تظاهر به روزه خواری و استعمال دخانیات در مکان های عمومی دانشگاه جداً خودداری شود.  دانشجویان محترم برای آگاهی از مقررات و ضوابط دانشگاه میتوانند به لینک زیر مراجعه نمایند.
https://moghararat.iut.ac.ir/
۵)  برای عزیزانی که به علت بیماری ویا عذرشرعی قادر به روزه داری نیستند در زیرزمین هتل دانشگاه  فضای استراحت و صرف غذا درنظر گرفته شده است.

هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان