عمومی | دانشگاه صنعتی اصفهان

پیام نوروزی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان


نگاهی گذرا به سال ۱۴۰۱ نشان از روزهایی پر تکاپو و دغدغه برای دانشگاه صنعتی اصفهان دارد. روزهایی که علیرغم بحران های اجتماعی، دانشگاه به مدد اساتید، دانشجویان آگاه و یاوران علمی دغدغه مند، بر مدار عقلانیت و آگاهی گام برداشت و فتنه‌هایی را که می‌رفت گریبان کشور گیرد را با درایت در مسیر گفتمان عدالت طلبی قرار داد.
آموزش و پژوهش نیز پس از یک دوره مجازی، به همت مدرسان عالی رتبه دانشگاه صنعتی ، جانی تازه گرفت. در سالی که گذشت بار دیگر اساتید و دانشجویان دانشگاه بر صحنه های ملی و بین المللی افتخار آفرینی کردند. حضور تعداد پرشماری از اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان در جمع دانشمندان یک درصد و دو درصد برتر جهان و سرآمدان علمی، درخشش دانشجویان دانشگاه در المپیاد های ملی، دستاوردهای علمی بی نظیر و قراردادهای پژوهشی استوار بخشی از کارنامه پر افتخار دانشگاه صنعتی اصفهان  در سال ۱۴۰۱ که بی شک، همراهی و همدلی یکایک دانشگاهیان در رقم زدن آن نقش اساسی داشته است.
هر چند کاستی های مالی و تنگناهای قانونی گاهی سبب  کاهش  خدمت شایسته به جامعه دانشگاهیان شد، اما هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان  بر آن عهد دیرین خود باقی ماند و تلاش کرد تا حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی دانشگاه، لحظه‌ای متوقف نگردد.
لازم می دانم   یاد تمام دانشجویان و دانش آموختگان از دست رفته، پدران و مادران برخی از اساتید که در سال گذشته از میان خانواده‌های خود پرکشیدند را گرامی داریم و بار دیگر با خانواده‌های محترم  ایشان ابراز همدردی نماییم.
امید داریم سال ۱۴۰۲ که به نام سال"مهار تورم، رشد تولید" نام نهاده شده است، راه برای شتاب و پیشرفت و افتخارآفرینی دانشجویان و اساتید دانشگاه، که بی شک بزرگترین سرمایه های این آب و خاک هستند، هموار شود.
از این فرصت استفاده میکنم و به پاس عید سعید نوروز، صمیمانه ترین شادباش ها دربهار ۱۴۰۲، تقدیم جامعه گرانقدران دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان می نمایم.
امید است در سایه سار کلام الله مجید و توجهات حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) سالی سرشار از برکت، عزت، معنویت، موفقیت و سربلندی پیش رو داشته باشید.

سید علی محمد میر محمدی میبدی

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان