عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فعالیت ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان دیّر در ایام نوروز

عباس آدمیت نسب در حاشیه مانور بسیج سلامت نوروزی با اشاره به فعالیت مراکز بهداشتی درمانی در ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلامت دیّر از ۷ و نیم صبح تا ساعت ۱۲ شب و مراکز خدمات جامع سلامت آبدان و بردخون و تمامی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در ایام تعطیلات نوروزی به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی هستند.
وی افزود: مراکز خدمات جامع سلامت بردستان و دوراهک، خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت نیز در روزهای غیر تعطیل در ایام نوروز فعالند و خدمات لازم به شهروندان و مسافرین ارائه می‌دهند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و سهولت دسترسی به خدمات اورژانسی برای مسافران نوروزی، علاوه بر ۵ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در مناطق دیّر، دوراهک، آبدان، بردخون و درود احمد، یک پایگاه اورژانس ۱۱۵ با یک دستگاه آمبولانس و نیروی انسانی مجرب نیز در محل پارک ساحلی بندر دیّر در ایام نوروز مستقر خواهد شد.
آدمیت نسب با تاکید بر سلامت مسافرین نوروزی گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با برنامه‌ریزی دقیق همواره سعی داشته است سطح بهداشت و آگاهی مردم را بالا ببرد که خوشبختانه با همکاری مردم در این موفقیت‌های خوبی حاصل‌شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه سفرها در طول ایام نوروز افزایش می‌یابد توجه به‌سلامت و بهداشت اماکن عمومی در ایام نوروز جز الزامات تلقی می‌شود.
وی تصریح کرد: به منظور جدیت بیشتر و افزایش نظارت‌ها بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی ۴٫ تیم نظارتی بهداشت محیط در شهرستان دیّر فعالند.

انتهای پیام/ ح.ن ک ۳۰۵۰