عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

اولین رویداد استانی فناورانه در مسیر کشاورزی دانش بنیان در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان برگزار شد

برگزاری اولین رویداد استانی فناورانه در مسیر کشاورزی دانش بنیان

در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان، در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ اولین رویداد استانی فناورانه کشاورزی و منابع طبیعی «در مسیر کشاورزی دانش بنیان»، با حضور معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی سمنان، ریاست مرکز، رئیس مرکز رشد و سایر مدعوین در سالن جلسات مرکز برگزار شد.

رئیس مرکز ضمن خوشامدگویی، روندی از اجرای اولین رویداد ارائه کردند. سپس رئیس مرکز رشد و واحدهای فناور کشاورزی و مسئول راه اندازی دهکده، گزارش عمکرد مرکز رشد در سال ۱۴۰۱ را بیان کردند.

در ادامه معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه ضمن تشکر از برگزاری رویداد به اهمیت فناوری در تولید و مصرف کشاورزی اشاره کردند.

در پایان معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی ضمن برشمردن اهمیت این رویداد بر نفوذ دانش و فناوری در بخش کشاورزی و آینده پژوهی فناورانه با محوریت بازار محصولات کشاورزی تاکید کردند.

متعاقب برگزاری دوره های آموزشی، دوازده ایده فناورانه به مرحله نهایی راه یافتند و از میان آنها از سه ایده ی برتر نوآورانه با قابلیت تجاری سازی با اهداء لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.

در پایان از نمایشگاه دستاوردهای این سه شرکت بازدید بعمل آمد.

روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان