عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر: دیدار با خانواده شهدا موجب دوام فرهنگ ایثار و جهاد می‌شود

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر؛ مهندس حبیبی نیا در آئین ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا به مناسبت روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: شهدا از نعمت‌های انقلاب هستند آن‌ها مسیر حرکت و راه سعادت را به ما نشان دادند، اکنون به خانواده معزز شهدا اعلام می‌کنیم که در عرصه فرهنگی ادامه دهنده راه شهدا و قدردان رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و خون ارزشمند آن‌ها هستیم.
حجت الاسلام محمود عبدالهی با تجلیل و قدردانی از رشادت ها و ایثارگری های این عزیزان ، خاطر نشان کرد که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما باید همواره یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم چراکه امنیت و پایداری نظام امروز مرهون رشادت‌های این شهیدان در گذشته است .
مهدی مرکبی مشاور رئیس دانشگاه در امور شاهد و ایثارگران گفت: برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و.. کشور مدنظر قرار گیرد
همزمان با آغاز روز بزرگداشت شهدا طی بازدیدی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی از خانواده شهید اصغر شهریاری و جانباز دفاع مقدس غلامرضا قائدی دیدار و با اهدا گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ کلیه شهدا ادای احترام و با آرمان‌های آن‌ها تجدید میثاق کردند.
انتهای پیام/ ا.س-۳۰۰۰