عمومی | دانشگاه شیراز

افتخارآفرینی دو دانشجوی دانشگاه شیراز در نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان

دو دانشجوی دانشگاه شیراز در نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان موفق به کسب مقام شدند.

به‌گزارش روابط عمومی دانشگاه شیراز، در «نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان»، سیده‌ محبوبه کشفی (دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دانشگاه شیراز) موفق به کسب رتبه سوم در محور آموزش، پژوهش و فناوری و سنا جنگجو (دانشجوی کارشناسی صنایع دستی دانشگاه شیراز) رتبه شایسته تقدیر را در محور هنرهای تجسمی کسب کرد.

نخستین «جشنواره و جایزه ملی سلامت دانشجویان کشور» که ازسوی دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان ترتیب یافت، با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع سلامت در جمعیت دانشجویی و دانشگاه‌های کشور، در حوزه سلامت روان و جسم و تعهد به تلاش برای ارتقاء شاخص‌های سلامت با شعار «سلامت برای همه‌ی دانشجویان در همه‌ی دانشگاه‌ها» برگزار گردید.

این جشنواره در اسفندماه، به کار خود پایان داد و آیین پایانی آن در تالار فردوسی پردیس مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد. در این مراسم از برگزیدگان جشنواره با حضور وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری تقدیر شد که در این میان، دو نفر از دانشجویان دانشگاه شیراز موفق به کسب مقام شدند.

روابط‌عمومی دانشگاه شیراز، ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانشجویان برگزیده و جامعه علمی دانشگاه شیراز، از درگاه خداوند متعال برای ایشان آرزوی تندرستی، بهروزی و درخشش روزافزون دارد.