عمومی | دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشجوی نمونه دیروز ، استاد امروز کشور

دکتر محمدحسین گل‌محمدی دانشجوی نمونه کشور درسال ۱۳۹۱،  دکتر مسعود عطاپور دانشجوی دکترای نمونه کشوری سال  ۱۳۸۹ ، دکتر محمد دیناری دانشجوی نمونه دکترا در سال ۱۳۹۱و کارشناسی ارشد سال ۱۳۸۶ و دکتر مجتبی بابایی خورزوقی، مقطع کارشناسی (دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۸۸ و مقطع دکترا( دانشگاه شهید باهنر کرمان) در سال ۱۳۹۵ اعضای هئیت علمی هستند که به عنوان دانشجوی نمونه کشوری جذب دانشگاه صنعتی اصفهان شدند.

گفتنی است در این جشنواره که طی سی سال گذشته برای معرفی و تجلیل برترین‌های دانشجویی کشور در مقاطع مختلف برگزار شده است بیش از ۹۰۰ دانشجوی نمونه کشوری در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا برگزیده شده‌اند؛

بیش از ۶۰ درصد از دانشجویان نمونه کشور در کسوت هیات علمی در دانشگاه‌های کشور مشغول تحقیق و پژوهش و آموزش هستند؛ همچنین بیش از ۸۰۰ نفر موفق به اخذ درجه دکترا شده‌اند و بیش از ۸۰ درصد ایشان مشغول فعالیت‌های دانش‌بنیان هستند. غالب این دانشجویان از ده دانشگاه برتر کشور هستند که دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از این دانشگاه‌هاست.

در بخشی از لوح تقدیر، این اساتید که به قلم دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر و رئیس سازمان دانشجویی کشور امضا شده است آمده است : امروز در عصری زندگی می کنیم که دانایی، اسباب حضور و جلوه گری است و در این راستا، اصحاب اندیشه سرمایه های بی بدیل و دیریاب هر ملتی به شمار می آیند و تکریم و تجلیل از نخبگان علم، وظیفه ای تردید ناپذیر است. کسوت دانشجوی نمونه دیروز و فعال عرصه دانایی امروز برازنده تان و شهد شیرین توفیق علمی، گوارایتان باد.