عمومی | دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

حضور چشمگیر دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در نوزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در نوزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و یازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری که از تاریخ دهم لغایت دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزارشده است ، حضوری چشمگیر دارد.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ، این دانشگاه جزو هفت دانشگاه علوم پزشکی مستقر در تهران و در منطقه ۱۰ تقسیم بندی وزارت بهداشت قرار دارد و در غرفه مشترک با شش دانشگاه علوم پزشکی تهران ، ایران ، شهید بهشتی ، بقیه الله ، شاهد و ارتش ، انواع فعالیت های نوآورانه آموزشی خود را با امکانات مکتوب تبلیغاتی و اطلاع رسانی ، به نمایش گذاشته است.

گفتنی است ، نوزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و یازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری با حدود سه هزار نفر از اعضای هیات علمی ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، هدف " ایجاد عزم کشوری در جهت حرکت به سمت تحول و نوآوری در حوزه آموزش " پیگیری می کند.

علاوه بر سخنرانی های صاحبنظران، برگزاری سمپوزیوم ها و نشست های علمی ، کلینیک های مشاوره در حوزه های تخصصی مرتبط با آموزش پزشکی ، از برنامه های مهم این همایش است.

برنامه تحول و نوآوری در آموزش پزشکی به عنوان یکی از گام های طرح تحول سلامت در دولت یازدهم آغاز شد و اجرای این برنامه اثرات چشمگیری در توسعه آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی کشور داشت .

این برنامه در دولت دوازدهم نیز از سوی وزارت بهداشت بصورت جدی درحال پیگیری است.

تمام /

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور