عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان

نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزارشد

عزیزکلهر خبرنگار وبدا

به گزارش خبرنگار وبدا ،نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین مهدی مرادیان مسئول دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ،دکتر محمدرضا فرون بخش از اساتید برجسته بین المللی دانشگاهای اروپا و قاره آمریکا ،و تعداد کثیری از اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان. در مجمتع رفاهی لاله خرم آباد باهمت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه برگزارشد
در این نشست هم اندیشی حجت الاسلام والمسلمین مرادیان با تبریک اعیاد شعبانیه ،ومیلاد با سعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود  (عج)
اظهار داشت:اساتید دانشگاه باید امروز نقش امامت امام زمان (عج)را در کلاس های درس و در حیطه دانشگاه برای دانشجویان همواره تشریح نمایند چرا که انقلاب اسلامی مقدمه انقلاب حضرت ولی عصر و الزمان می باشد .
وی خاطر نشان کرد : اساتید دانشگاه باید عشق به منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)را به دانشجویان منتقل نمایند و در این زمینه مسئولیت دارند تا با نشر ارزشهای انقلاب در میان جوانان دانشجو و تبیین رشد وتعالی حیطه های مختلف انقلاب همراه با دستاوردهای عظیم این شجره طیبه ،دشمنان را مایوس نمایند .
در ادامه نیز دکتر فزون بخش طی سخنانی مبسوط و ارائه پاور پوینت با موضوع اسلام هراسی در امریکا ،به تشریح سیرت مهاجرت مسلمانان به آمریکا و بررسی جامعه شناختی نقش مسلمانان در گسترش اسلام در امریکا پرداخت