عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان: جوانی جمعیت از دغدغه‌های دولت است و جهت تحقق آن باید تلاش کنیم

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، مصطفی بارگاهی در مراسم افتتاح پایگاه سلامت سفیران دانشجویی اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، تقویت پیشگیری در حوزه دانشجویی و خانواده این عزیزان است.
بارگاهی افزود: طرح سفیران سلامت دانش‌آموزی و دانشجویی چندین سال است که در سطح مدارس و دانشگاه‌های شهرستان اجرایی شده و نتایج خوبی به همراه داشته و مورد استقبال دانش آموزان و دانشجوها قرارگرفته است.
وی ضمن تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و هفته جوان در خصوص اهمیت تشکیل خانواده در سن مناسب و فرزند آوری به نقش مهم و تاثیرگذار دانشگاه در ترویج و تسهیل ازدواج دانشجویی اشاره کرد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان با اشاره به فرزند آوری و تاثیر آن بر توسعه و پیشرفت کشور اظهار کرد: جوانی جمعیت و فرزند آوری از موضوعات مهمی است که از اولویت‌های دولت محسوب می‌شود و مشوق‌های خوبی برای آن در نظر گرفته‌شده است.
بارگاهی تصریح کرد: باید باور کنیم که با بحران پیری جمعیت روبرو هستیم و اگر امروز چاره‌اندیشی نکنیم باید در چند سال آینده بجای ساخت مدرسه به فکر ساختن آسایشگاه سالمندان باشیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: متاسفانه آسیب‌های اجتماعی در جامعه کنونی زیاد شده است و باید با اجرای آموزش‌های لازم و کار کارشناسی و عملیاتی به مقابله با آن برویم.

انتهای پیام/س.غ۳۰۳۰