مقالات فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، دوره ۲۹، شماره ۱۱۲ منتشر شد
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۲۹، شماره ۱۱۲ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
چارچوب سازی رسانه ای زنان ورزشکار در تصاویر خبری ورزشی (تحلیل محتوای سایت های یورو اسپرت، ورزش سه، اسپرتینگ نیوز، گلف نیوز و تیتان اسپرت)
۲.
شناسایی و رتبه بندی مولفه ها و عوامل موثر بر گرایش جامعه به ورزش همگانی از طریق رسانه ها
۳.
طراحی مدل ساختاری تفسیری دلایل عدم حمایت رسانه ها از مدیریت استعداد در فوتبال ایران
۴.
طراحی مدل انگیزه های دنبال کردن صفحات باشگاه های لیگ برتر در رسانه های اجتماعی از دید هواداران با رویکرد آمیخته
۵.
بررسی نقش آوای سازمانی دیجیتال بر توانمندسازی کارکنان با نقش میانجی گری پذیرش سازمانی رسانه های اجتماعی در سازمان های ورزشی
۶.
تحلیل تمایل به پرداخت شهروندان نسبت به حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال ایران
۷.
تحلیل نقش سواد رسانه ای در توسعه اصول اخلاق حرفه ای ورزشکاران حرفه ای