دومین روز از نخستین نشست هم اندیشی و دوره آموزش مدیران روابط عمومی موسسات و مراکز تحقیقاتی وابسته سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی
دومین روز از نخستین نشست هم اندیشی و دوره آموزش مدیران روابط عمومی موسسات و مراکز تحقیقاتی وابسته سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی
در دومین روز گردهمایی حجت الاسلام سید محمدرضا هاشمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در جمع همکاران حوزه روابط عمومی خانواده بزرگ سازمان تات حضور یافت و پیرامون مسائل مختلف اعم از عملکرد در حوزههای به زراعی، به نژادی، دیم را رسالت روابط عمومی ها خواند.
حجت الاسلام سید محمدرضا هاشمی بیان داشت: یافته های تحقیقاتی- دانش فنی محققان سازمان ما به کجا رسیده است. حوزه مهم و استراتژیک امنیت غذایی که سه مولفه مهم دارد و چهارمین مولفه آنکه این غذای تولید شده باید به کجا رسانیده شود به رسالت روابط عمومی ها بر می گردد. در پایان وی از ورود حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان تات در بحث های تحقیقاتی خبر داد و افزود: طرح روحانی مروج در استان گلستان اجرا و عملیاتی شود.
وی ادامه داد جهاد تبیین امروزه به ید توانگر و توانمند روابط عمومی هاست و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری این رسالت با همکاری حوزه نمایندگی ولی فقیه را از فعالیت های این روزها دانست.
دکتر مخبر معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان تات با حضور در دومین روز از گردهمایی با اشاره به نقش و اهمیت روابط عمومی و امور رسانه در حوزه جهاد تبیین بیان کرد و تاکید نمود: پیچیدگی، نوسان، عدم قطعیت و ثبات و ابهام چهار ویژگی جدید جهان هستند.روابط عمومی میتواند با تحلیل درست سازمان در دنیای امروز بسیار موثر باشد.
دکتر مخبر: چشم انداز و مقصد نهایی سازمان تات، تحقق امنیت غذایی با رویکرد نظام نوآوری کشاورزی است.روابط عمومی ها در نظام نوآوری کشاورزی نقش آفرین هستند.
وی بیان داشت: برای گفتمان سازی و فرهنگ سازی راهبردهای کلان سازمان برای رسیدن به مقصد نهایی، روابط عمومی ها نقش آفرینند.