عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

کارشناس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: آزمون کتبی مرحله دانشگاهی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت در بوشهر برگزار شد

به گزارش مفدا بوشهر، کارشناس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: آزمون کتبی مرحله دانشگاهی در ۱۵ رشته، برای هر سه گروه: اساتید، کارکنان و دانشجو، به صورت غیر حضوری و برخط آزمون کتبی به صورت متمرکز در کلیه واحدهای آموزشی – درمانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، روز سه شنبه دوم بهمن ماه سال جاری ساعت ۹ الی ۱۵ برگزار شد.
رقیه جمیری مسئول دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت افزود: در این آزمون که با اعتصاب ۱۲۰ از ۱۵۰ از میان شرکت کنندگان درهر سه بخش ۷۳ نفر به مرحله کشوری راه پیدا نموده‌اند که اسامی راه یافتگان در قالب جدول به شرح زیل می‌باشد؛ گفتنی است که با اعلام از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت و آموزش پزشکی، آزمون مرحله کشوری در تاریخ ۲۰٫ فروردین ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. ضمناً، برای شرکت کنندگان (کارکنان) که ۵۰ درصد از آزمون را کسب نمایند، ۱۰ ساعت آموزشی ضمن خدمت از سوی دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی لحاظ شده است.
وی همچنین بیان کرد: علاوه بر امتیاز مذکور، شرکت کنندگانی که حائز ۶۰ درصد حدنصاب آزمون را کسب نموده‌اند ۸ ساعت آموزشی ضمن خدمت از مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت لحاظ می‌شود.
انتهای پیام/ م.ر ۲۰۵۰