عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

برگزاری رویداد جوانه "جهاد نوآفرینی در توسعه کشاورزی پایدار " در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی ، رویداد "مسئله محور"  جوانه در راستای برنامه در مسیر کشاورزی دانش بنیان در  روز  ۴ اسفندماه سال جاری در محل سالن همایش دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی منابع طبیعی و صنایع غذایی برگزار شد .

دکتر نجفی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی  خراسان رضوی و رئیس رویداد در سخنانی  اظهار داشت : این رویداد در جهت پاسخ گویی به مسائل بخش اجرا طراحی شد و در بازه زمانی ۱۵ آذر لغایت ۱۵ بهمن تعداد ۵۶ ایده فناورانه در راستای پاسخگویی به ۱۷ مسئله،  به دبیرخانه رویداد واصل شد . در مرحله اول داوری تخصصی ، ۲۴ ایده  مورد پذیرش قرار گرفت  و سپس طی ۴ جلسه، ارزیابی نهایی ایده ها با حضور فناوران انجام و ۸ ایده برای ارائه شفاهی و ۱۴ ایده برای ارائه پوستر انتخاب شدند .

طبق این گزارش ، در ادامه این رویداد پس از ارائه شفاهی ۸ ایده پذیرفته شده ، داوران پس از بررسی نهایی ، ۳ ایده را بعنوان ایده برتر و یک ایده را بعنوان ایده ویژه مورد تشویق قرار دادند .

در این رویداد که فرصتی برای گرد هم آمدن تمامی نقش آفرینان حوزه زیست بوم فناوری استان خراسان رضوی بود ، مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از طرف معاونت علمی پژوهشی سپاه امام رضا (ع) و شرکت پیشگامان توسعه فرآیند دانش خراسان رضوی در حوزه  ایده های برتر سرمایه گذاری گردید .