عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت اعیاد شعبانیه


وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین (ع)، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، ولادت امام سجاد (ع) را به عموم مردم استان بویژه جامعه دانشگاهیان و کارکنان این مجموعه تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ در متن پیام دکتر ارسلان خالدی فر به مناسبت اعیاد فرخنده و میمون شعبانیه آمده است؛ اینجانب حلول ماه مبارک شعبان و خجسته میلاد حضرت سید الشهدا (ع) و روز پاسدار، میلاد حضرت عباس بن علی (ع) و روز جانباز و میلاد فرخنده سیدالساجدین، حضرت امام زین العابدین(ع) را به تمامی مومنان و شیفتگان خاندان اهل بیت(ع) تهنیت و شادباش می گویم و از خداوند منان می خواهم برکت این ایام را بر حیات یکایک ما جاری سازد.
وی در بخش دیگری از این پیام آورده است، روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(علیه السلام) است.
وی در ادامه با قدردانی و ستایش همه سلحشوری ها و فداکاری های پاسداران انقلاب اسلامی و جانفشانی ها و استقامت جانبازان سرافراز و آزادگان غیورآورده است، سوم شعبان؛ روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی و روز جانباز تجلی‌گر راستین ایثارگری‌ها، مجاهدتها و از خود گذشتگی‌های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده‌اند و در لبیک به دعوت پیر و مرادشان جان‌های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.
وی در ادامه ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای همه یادگاران دفاع مقدس، اقتدار و بالندگی همگان را از خداوند منان مسئلت نموده است.