علوم پایه | دانشگاه ارومیه

جلسه هیات امنای دانشگاه ارومیه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد

جلسه هیات امنای دانشگاه ارومیه با حضور دکتر زلفی گل وزیرعلومف، تحقیقات و فناوری و همچنین دکتر سلیمانی قائم مقام وزیر به منظور بررسی و تصمیم گیری های کلان و راهبردی این دانشگاه برگزار شد.

دکتر داداش پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان و دکتر بهشتی مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم نیز در این جلسه به عنوان عضو هیات امنای دانشگاه ارومیه حضور داشتند.

دکتر زلفی گل در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از فعالیت ها و روند رو به رشد دانشگاه ارومیه در دوران مدیریت جدید،  دستورات جلسه هیات امنا دانشگاه را بررسی و نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه بیان نمود.

وزیر علوم در جریان بررسی دستورات جلسه بر پرداخت گرنت پژوهشی به اعضای هیات علمی جوان که در ۵ سال ابتدایی خدمت خود هستند، تاکید نمود.

دکتر علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه نیز در ابتدای این جلسه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در زمینه های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، دانشجویی، پشتیبانی، توسعه منابع انسانی، دیپلماسی علمی را ارائه نمود.

بررسی دومین سند برنامه راهبردی ۵ ساله دانشگاه، شیوه نامه دریافت عنوان "سرآمدی آموزشی"، "سرآمدی فرهنگی" و "سرآمدی پژوهشی" اعضای هیئت علمی و بازنگری سیاستهای تشویقی بروندادهای پژوهشی و فناوری از جمله مهم ترین دستورات جلسه هیات امنای  این دانشگاه بود که مورد بررسی قرار گرفت.