عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان؛ سلامت شهروندان و مسافرین نوروزی در گرو هماهنگی کامل همه دستگاه‌های اجرایی است

ماریا خویش دوست در حاشیه نشست کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط‌زیست در خصوص اهمیت رعایت موازین بهداشتی در افزایش سلامت شهروندان و مسافرین نوروزی گفت: برای تامین سلامت شهروندان و مسافرین نوروزی، انتظار داریم شهرداری‌ها مانند سال‌های گذشته، نسبت به پاک‌سازی سطح پارک‌ها و شهرها و همچنین ساماندهی دست‌فروشان مواد غذایی و مدیریت صحیح پسماند اقدام نمایند.
وی با بیان اینکه اهمیت رعایت موازین بهداشتی در جایگاه‌های سوخت به‌عنوان یکی از توقفگاه‌های مسافرین در ایام تعطیلات باید موردتوجه قرار گیرد؛ گفت: رعایت نظافت و بهداشت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های جایگاه‌های سوخت از موارد بسیار مهم است و تاکیدداریم که مسئولین بر بهداشت و نظافت این اماکن نظارت مستقیم داشته باشند.
ماریا خویش دوست اظهار کرد: بازرسان اتاق اصناف و اداره صمت یکی از بازوهای توانمند شبکه بهداشت و درمان در بحث نظارت بر صنوف و پایش وضعیت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع می‌باشند و  نظارت مستمر اتاق اصناف و بازرسان بهداشتی هرساله در قالب طرح سلامت نوروزی از اول اسفندماه آغازشده است و قطعاً در افزایش سلامت شهروندان و مسافرین تاثیرگذار خواهد بود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: اسامی مراکز درمانی و داروخانه‌های بخش‌های دولتی و خصوصی در ایام نوروز علاوه بر انتشار در فضای مجازی، در قالب بنر در سطح شهر و ورودی‌های شهرستان و دفترچه نوروزی چاپ و به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام/س.غ/۳۰۳۰