عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: رشد و توسعه کشور با تربیت نیروی انسانی کارآمد در دانشگاه‌ها امکان‌پذیر است

دکتر محسن صحرانورد در دیدار و رایزنی با راهبر پهنه هفتم بنیاد علوی کشور اظهار داشت: کمک‌های بنیاد علوی در استان کارگشا و موثر است.
مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آمادگی این را دارد تا جلسات کارشناسی نیازهای بهداشتی، درمانی و آموزشی را مطرح نموده و به‌صورت راهبردی در جهت حل آن‌ها قدم بردارد.
راهبر پهنه هفتم بنیاد علوی نیز گفت: بنیاد علوی با شناسایی نقاط محروم کشور سعی در حل مشکلات و رفع محرومیت در جامعه را دارد و این بنیاد در بوشهر با تلاش در محرومیت‌زدایی استان قدم‌های خوب و موثری را برداشته است.
رضا محمدی نژاد افزود: بنیاد علوی ذیل طرح توسعه الگوی جامع آبادانی و پیشرفت مناطق محروم تلاش می‌کند به‌صورت جامع و همه‌جانبه با مشارکت مردم در روند پیشرفت و آبادانی خود زمینه رشد و توانمندی هم‌وطنان را فراهم آورد.
محمدی نژاد کمک به تکمیل پانسیون پزشکان بیمارستان شهید گنجی به مبلغ ارزش ۷۰ میلیارد ریال و کمک به احداث مرکز جامعه سلامت در منطقه ارم دشتستان به ارزش ۲۰ میلیارد ریال را از اولویت‌های کاری این بنیاد در سال ۱۴۰۱ دانست و ابراز کرد: این بنیاد در نظر دارد به بهسازی و تجهیزات ۵ عدد خانه بهداشت به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال کمک مالی نماید و همچنین از خرید و تهیه آمبولانس جهت مرکز جامعه سلامت دهرود خبر داد.
مدیر مفدا بوشهر از دیدار و رایزنی مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه به همراه مسئول اداره خیرین سلامت، رئیس دبیرخانه امنیت و سلامت غذایی دانشگاه با راهبر پهنه هفتم بنیاد علوی کشور خبر داد.
انتهای پیام /م.ر ۲۰۵۰