عمومی | دانشگاه شیراز

رساله دکتری دانش‌موخته دانشگاه شیراز موفق به دریافت جایزه همراه اول

سیده فاطمه علوی، دانش‌آموخته دکتری هوش مصنوعی از دانشگاه شیراز موفق به کسب «دومین جایزه همراه اول به پایان‌نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات» شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم «دومین جایزه همراه اول به پایان‌نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات» در بهمن‌ماه با حضور حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول و جمعی از اساتید و پژوهشگران برجسته حوزه مهندسی کامپیوتر کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

کمیته علمی و داوری رویداد جایزه پایان‌نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات که به‌همت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و با همکاری دبیرخانه این کنفرانس برگزار شد، بعد از بررسی رساله‌های دکتری، سه رساله را به‌عنوان رساله‌های برتر این دوره انتخاب کرد.

رساله دکتری سیده فاطمه علوی، از دانشگاه شیراز باعنوان «یادگیری کرنل نیمه معین مثبت منعطف برای مسائل با نظارت و بدون نظارت» به راهنمایی دکتر ستار هاشمی، موفق به کسب مقام دوم در این دوره از رویداد شد.

گفتنی‌ست، مقام اول و سوم رساله‌های برتر به ترتیب به دکتر سینا دارابی مقدم از دانشگاه صنعتی شریف با عنوان رساله «بهبود بهره وری منابع حافظه در پردازنده های گرافیکی با استفاده از ناهمگونی کاربردها» و دکتر علی عبدی از دانشگاه فردوسی مشهد باعنوان رساله «مکان یابی پویای کنترلرها در شبکه های نرم افزار محور باهدف کاهش هزینه پیاده‌سازی و افزایش قابلیت بقاء با استفاده از الگوریتم اکتشافی» اختصاص یافت.




آدرس کوتاه :