عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: عملکرد بودجه‌ای شبکه‌های بهداشت و درمان و روسای بیمارستان‌های سراسر استان بوشهر بررسی شد

دکتر محسن صحرانورد در حاشیه نشست با روسای شبکه‌های بهداشت و درمان و روسای بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا اظهار داشت: گفت این‌گونه نشست‌ها و دیدارها در کلیه حوزه‌ها اعم از مدیران، اعضای هیئت‌علمی و کارکنان در دستور کار هیئت‌رئیسه دانشگاه قرار دارد و تاکنون چندین نشست داشته‌ایم.
وی ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و نام شهدا تصریح کرد: نشست هیئت‌رئیسه دانشگاه با حضور روسای شبکه‌های بهداشت و درمان و روسای بیمارستان‌های سراسر استان باهدف بررسی عملکرد حوزه‌های مختلف، مباحث بودجه‌ای و پیگیری پروژه‌های در دست اقدام تشکیل شد.
دکتر صحرانورد بیان کرد: در این نشست پس از بیان نقطه نظرات روسای شبکه‌های بهداشت و درمان و روسای بیمارستان‌های سراسر استان، معاونین دانشگاه به مباحث مطروحه در حوزه خود پرداختند و سپس رئیس دانشگاه ضمن پاسخ به سوالات روسای شهرستان‌ها، اشاره‌ای به وضعیت اعتباری دانشگاه کردند.
مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در این نشست‌های کاری با روسای شهرستان‌ها علاوه بر موارد از پیش تعیین‌شده، پای درد و دل صمیمانه مدیران نیز می‌نشینیم.
دکتر صحرانورد خاطرنشان کرد: هیئت‌رئیسه مشترک دانشگاه با در اسفندماه باهدف بررسی عملکرد سال جاری و بررسی مشکلات موجود و بیان راه‌حل‌ها با حضور روسای شهرستان‌ها، برخی از مدیران حوزه ریاست و سایر مدیران مرتبط با موضوع برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /م.غ ۱۰۲۳