عمومی | دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مراسم جشن بزرگ انقلاب در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد


همزمان با دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جشن بزرگ انقلاب با حضور مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه، جمعی از مدیران و کارکنان و دانشجویان در محل سالن اجتماعات مرکزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر: در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه با گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران دانست و گفت :انقلاب اسلامی از ۴۳ سال قبل بر اساس آرمانهایی همچون آزادی، اخلاق، معنویت، استقلال، عزت، عقلانیت و برادری شکل گرفت و بر همین  محور هم پیروز شد.
وی افزود: اکنون که در اواسط دهه پنجم انقلاب هستیم با توجه به فشار های عظیم خارجی و داخلی جمهوری اسلامی از آرمان ها عقب ننشسته است. اگر هر چیزی تاریخ مصرف داشته باشد شعارهای این انقلاب تاریخ مصرف ندارد زیرا این شعارها با فطرت بشر سازگاری دارد.
پس از سخنرانی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه از بیانات وی سوال هایی طرح و جوایزی اهدا شد.
این مراسم ساعت ۷:۳۰ صبح در زمین چمن آغاز شد برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان آقا و خانم، پذیرایی و دریافت هدایا بخشی از برنامه های این جشن بود.
کارکنان دانشگاه پس از صرف صبحانه ،در سالن اجتماعات مرکزی گرد هم آمدند و جشنی باشکوهی رقم خورد.
همچنین در این جشن گروه سرود راحیل به اجرای برنامه پرداختند و در ادامه ، مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب اجرا و برندگان این مسابقه جوایزی را دریافت کردند.
این جشن از سوی ستاد دهه فجر و به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی، اداره تربیت بدنی، امور اداری و پشتیبانی و روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.