عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

به مناسبت دهه مبارک فجر رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل (مغان) با خانواده‌های شهدا دیدار کردند

به مناسبت دهه مبارک فجر رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل به همراه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس آباد با خانواده‌های شهدا دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل، روز دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در ششمین روز از دهه مبارک فجر دکتر کمال شهبازی رئیس مرکز مرکز به همراه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس آباد با خانواده‌های معظم شهدادیدار کردند .

دکتر کمال شهبازی با اشاره به اینکه خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و امنیت امروز کشور ناشی از ایثارگری و گذشت این عزیزان است، ادامه داد: خانواده شهدا به خصوص پدران و مادران شهدا چشم و چراغ این انقلاب هستند و ما هر چه داریم به برکت خون پاک شهدا است.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل خاطرنشان کرد: آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود. اکنون عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون رشادت‌های جانبازان و شهدای گرانقدر انقلاب بوده که باید همواره به آنان ارج نهاده شود .