عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

برگزاری جشن میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

همزمان با ایام میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر، مراسم جشنی با حضور دکتر صابری رییس مرکز، دکتر قدس ولی و دکتر مساوات معاونین ایشان و همکاران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در تاریخ یکشنبه , ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که در فضایی شاد و صمیمی انجام شد ابتدا دکتر صابری ضمن خدا قوت به همکاران و شادباش فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر و ایام دهه مبارک فجر، با شرح ویژگی‌های اخلاقی امیرالمومنین علی (علیه السلام)، ابراز امیدواری کرد که همگی ما از رهروان صدیق و پیرو شایسته ایشان باشیم .

سپس حجه الاسلام ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و دکتر مساوات معاون پژوهشی، در خصوص گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآوری پیروزی انقلاب و همچنین تبیین شخصیت امام علی (ع) برای جمع حاضر سخنان خود را ارایه دادند و با تبریک این یادمان به تمامی کارکنان شریف مجموعه، در خصوص جایگاه پدر در فرهنگ ایران و اسلام و همه پدران زحمتکش همکار، صحبت های خود را ارایه دادند . در ادامه همکاران حاضر به بیان خاطرات دوره کاری خود پرداختند.