علوم پایه | دانشگاه ارومیه

گزارشی از عملکرد امور اداری دانشگاه درخصوص انتخاب کارمند نمونه سال ۱۴۰۰

گزارشی از عملکرد امور اداری دانشگاه درخصوص انتخاب کارمند نمونه سال ۱۴۰۰

موضوع بررسی و انتخاب کارمند نمونه و شایسته تقدیر همه ساله براساس شرایط و ضوابط خاصی در دستور کار امور اداری دانشگاه قرار می‌گیرد. امسال نیز برای انتخاب کارمند نمونه و شایسته تقدیر مراحل و ضوابط زیر مدنظر قرارگرفته‌است که به استحضار همکاران محترم رسانده‌می‌شود:

  • طرح موضوع در هیات اجرایی منابع انسانی و اخذ مجوزهای لازم به ترتیب در تاریخ‌های ۰۴/۰۵/۱۴۰۱ و ۰۲/۰۷/۱۴۰۱ جهت شروع فرآیند اقدام براساس شیوه‌نامه مصوب ۰۱/۷/۱۳۹۸ هیات اجرایی دانشگاه؛
  • تعیین کارگروه انتخاب کارمند نمونه، با اعضایی از کارشناسان آزمایشگاه، حوزه آموزش، نماینده شورای صنفی، یک نفر از همکاران معتمد و رئیس اداره کارگزینی؛
  • اعلام شرایط و ضوابط انتخاب کارمند نمونه به همه کارکنان و دریافت پرونده‌های متقاضیان براساس جدول شماره ۱ شیوه‌نامه؛
  • بررسی اولیه پرونده توسط کارگروه و ارجاع آن به کمیته انتخاب کارمند نمونه؛
  • تشکیل جلسه کمیته کارمند نمونه دانشگاه ارومیه متشکل از معاون پشتیبانی و منابع انسانی، مدیر امور اداری، نماینده رئیس دانشگاه، مدیر برنامه، بودجه و تشکیلات، مدیر حراست، نماینده شورای صنفی و یک نفر از کارمندان معتمد و بررسی پرونده‌ها و تصمصم‌گیری نهایی برای انتخاب کارمندان نمونه و شایسته تقدیر؛
  • اعلام اسامی به هیات محترم رئیسه دانشگاه جهت تایید روند انتخاب و منتخبین و نیز تعیین دو نفر به عنوان مدیر نمونه؛

ضمن عرض تبریک، لیست کارمندان واجد شرایط سال ۱۴۰۰ دانشگاه ارومیه به قرار زیر اعلام می‌گردد: