عمومی | دانشگاه صنعتی امیرکبیر

جلسه هم اندیشی «بوت کمپ بازی سازی» برگزار شد


جلسه هم اندیشی «بوت کمپ بازی سازی» با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بنیاد ملی بازی های رایانه ای در کیش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پردیس بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با توجه به اهمیت موضوع بازی های رایانه ای و در راستای اهداف راهبردی در حوزه های آموزشی و پژوهشی، اقدام به  برگزاری «بوت کمپ بازی سازی» کرده است.
این رویداد برای اولین بار در جزیره کیش و با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای با رویکرد معرفی و ترویج فرهنگ غنی اسلامی ایرانی، ارتقا مهارت های اجتماعی نوجوانان و جوانان از جمله مهارت های تصمیم گیری، کار گروهی، خلاقیت و نوآوری، برنامه ریزی و هدف گذاری و بهبود تمرکز برگزار خواهد شد.
بوت کمپ بازی سازی یک اردوی آموزشی ۶ روزه بوده که شامل ۵۰ ساعت آموزش فشرده بازی سازی در قالب محتوای فنی، هنری و طراحی است.


این رویداد با حضور مربیان برجسته حوزه بازی سازی در کشور برگزار می شود. شرکت کنندگان در این رویداد پس از اتمام دوره آموزشی ساخت بازی رایانه ای که ۴ روز به طول خواهد انجامید، در ۲ روز پایانی رویداد در قالب یک مسابقه بازی سازی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و از بین شرکت کنندگان، تیم های برتر، منتخب و جوایزی به آنها اهدا خواهد شد.
در این راستا، نشست هم اندیشی با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، مدیران حوزه آموزش و پرورش منطقه آزاد کیش، مدیران دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بنیاد ملی بازی های رایانه ای با میزبانی دانشگاه برگزار شد.
دکتر یوسف رفیعی رییس پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این نشست  به بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه جهت ارتقا سطح آموزش و پرورش و جلب همکاری سایر سازمان ها و نهادهای دست اندرکار این حوزه در جزیره کیش در برگزاری رویدادهای مرتبط با کودکان و نوجوانان پرداخت.
در ادامه لیدا وهابی دبیر اجرایی رویداد به اهمیت آموزش مهارت های اجتماعی و فردی کودکان و نوجوانان که زمینه ساز موفقیت های حرفه ای و فردی آنها در آینده است، اشاره کرد.
همچنین دکتر فرزانه شریفی مدیر آموزش و پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای در ادامه این نشست توضیحاتی را در مورد معرفی بوت کمپ بازی سازی در ابعاد اجرای آن ارایه  کرد.
در بخش دوم جلسه مدعوین نظرات تکمیلی خود را در مورد اجرای این رویداد و اهمیت هدایت صحیح انرژی و تفریحات کودکان و نوجوانان از طریق برنامه های آموزشی جذاب و مفید پرداختند.
گفتنی است دکتر صالح بهرام پور رییس آموزش و پرورش، محبوبه کرمی بخشدار کیش، بهمن خانی رییس اداره نظارت بر مراکز آموزشی، حسن علیدادی رییس اداره بازاریابی و گردشگری، معراج حیدری مدیر تسهیل تولید و صنایع، مسعود رهبری مدیریت فرهنگی و آموزشی، مدیران مدارس متوسطه دوم و هنرستان های منطقه آزاد کیش حضور داشتند.