عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه

پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به مناسبت ولات حضرت علی (ع) و روز پدر



"بسم الله الرحمن الرحیم"

ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی منتهای خود، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام علی (ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید.

حضرت علی(ع)مظهر مردانگی و پدر نمونه تاریخ است که فرزندان پاک و مطهرش بهترین بندگان خدا روی زمین هستند،بی‌شک ایشان الگویی کامل از انسانیت برای تمامی دوران‌ها است و همه ما باید تلاش نمائیم سیره اخلاقی و عملی ایشان را چراغ راه خود سازیم.

ولادت حضرت علی(ع) بهانه ای است تا یادی کنیم از زحمات و دلسوزی‌های پدران عزیزمان، مردانی که در تمام دوران حیات خود همواره موفقیت و آینده روشن فرزندان عزیزشان را در تلاش و مجاهدت جستجو کرده و برای دیدن آرامش و خوشبختی فرزندانشان، خود را فدا می‌کنند.

اینجانب برخود لازم می دانم سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر و مرد را صمیمانه به جامعه دانشگاهی به خصوص اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی تبریک و تهنیت عرض کرده و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همه عزیزان، امیدوارم با استعانت از خداوند منان، با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی امیر مومنان حضرت علی (ع) و ائمه اطهار (ع) در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم.

دکتر الهوردی ارجمند
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه