عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

شبکه بهداشت و درمان کنگان قهرمان فوتسال المپیاد ورزشی دهه مبارک فجر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شد/ گزارش تصویری

علی کمالی اظهار داشت: در رشته فوتسال چهاردهمین المپیاد ورزشی دهه فجر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادواره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تیم ستاد دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان دشتستان به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی تصریح کرد: ۱۵ تیم در ۴ گروه در رشته فوتسال چهاردهمین المپیاد ورزشی دهه فجر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادواره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با هم به رقابت پرداختند.
کمالی اضافه کرد: ۸ تیم شبکه‌های بهداشت و درمان دشتستان، جم، تنگستان، دشتی، کنگان، گناوه، بیمارستان شهید گنجی برازجان و ستاد دانشگاه در این دوره از مسابقات به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافتند.
وی تصریح کرد: شبکه‌های بهداشت و درمان دشتستان، تنگستان، کنگان و ستاد دانشگاه به مرحله نیم نهایی این مسابقات راه یافتند که در مرحله نیم نهایی تیم ستاد دانشگاه با نتیجه دو بر صفر تیم دشتستان را شکست داد و تیم کنگان با نتیجه دو بر یک از سد تیم تنگستان گذشت و راهی فینال این مسابقات شد.
کمالی اضافه کرد: در روز اختتامیه این مسابقات در مسابقه رده‌بندی شبکه بهداشت و درمان دشتستان در ضربات پنالتی توانست با نتیجه سه بر صفر تیم شبکه بهداشت و درمان تنگستان را شکست داده و به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کند.
مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در فینال این مسابقات تیم شبکه بهداشت و درمان کنگان با نتیجه سه بر صفر تیم ستاد دانشگاه را شکست داده و قهرمان مسابقات فوتسال چهاردهمین المپیاد ورزشی دهه فجر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادواره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی شد.
در آیین اختتامیه این المپیاد که در مجموعه ورزشی شهدای دانشگاه برگزار شد، تیم‌ها و ورزشکاران برتر جام قهرمانی، لوح تقدیر و هدایای خود را از دکتر محسن صحرانورد مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه، دکتر حیدر عزیز نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، دکتر حسین قائدی معاون فرهنگی و دانشجویی، مهندس محمود میر حاجی رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان، دکتر سیده انسیه سجادی زاده رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان دریافت کردند.

انتهای پیام /م.غ ۱۰۲۳