عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: نظام ارجاع الکترونیک در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نهادینه شود/ نظام ارجاع الکترونیک باعث بهره‌وری بیشتر سیستم می‌شود/ گزارش تصویری

دکتر احمد یزدان پناه در حاشیه بازدید و ارزیابی از بیمارستان تخصصی قلب بوشهر اظهار داشت: با توجه به هزینه و درآمد بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و باوجود منابع موجود باید نهایت بهره‌وری از این منابع را داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه نیروهای انسانی سرمایه‌های اصلی هر سازمان هستند گفت: ارائه خدمت در بیمارستان به جهت گستردگی دایره مراجعین نیازمند حساسیت و مدیریت خلاق و صبور است.
دکتر یزدان پناه با تاکید بر اینکه خدمت به بیماران با محوریت حفظ کرامت انسانی آن‌ها سرلوحه کار تمامی پرسنل بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر قرار گیرد افزود: ارائه خدمات مطلوب و بهنگام به بیماران و حفظ کرامت انسانی آن‌ها یکی از مقدس‌ترین امور است که باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: حفظ کیفیت ارائه خدمات، ارتقاء آن و همچنین مدیریت منابع و مصارف در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر باید اولویت همه پرسنل باشد.
دکتر یزدان پناه با بیان اینکه بیمارستان تخصصی قلب بوشهر خدمات خوبی را به شهروندان ارائه می‌دهد و مردم استان بوشهر به آن اعتماد دارند افزود: بیمارستان تخصصی قلب بوشهر نیاز مردم استان بوشهر را نسبت به مراجعه به استان‌های هم‌جوار برطرف کرده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: بازدیدهای میدانی باهدف بررسی وضعیت نظام ارجاع الکترونیک، خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان، حفظ کیفیت ارائه خدمات و ارتقاء آن و همچنین مدیریت منابع و مصارف از تمامی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌صورت میدانی و با حضور تیم مدیریتی معاونت درمان به‌صورت دوره‌ای صورت خواهد گرفت.
تیم مدیریتی معاونت درمان برای بررسی وضعیت اجرای نظام ارجاع الکترونیک، ارائه خدمات به مراجعین و همچنین بررسی مدیریت منابع و مصارف از بیمارستان تخصصی قلب بوشهر بازدید کردند.
انتهای پیام /م.غ ۱۰۲۳