مقالات فصلنامه مدیریت کسب و کارهای بین المللی، دوره ۵، شماره ۴ منتشر شد
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۵، شماره ۴ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
تاثیر قابلیت های نوآوری محصول، هوشمندی بازار، قیمت گذاری و ارتباطات بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط استان هرمزگان
۲.
طراحی مدل توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی
۳.
شناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران
۴.
شناسایی عوامل تعیین کننده عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط: مطالعه ای با رویکرد ترکیبی
۵.
مدل بین المللی سازی شرکت های دانش بنیان با تبیین نقش گرایش کارآفرینانه، نوسازی استراتژیک، قابلیت های پویا و توسعه سرمایه انسانی
۶.
تبیین مدل نقش شرکت های دانش- بنیان بر کارآفرینی بین المللی
۷.
ارائه مدل شبکه همکاری بیت کوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تاثیرگذار بر کسب و کار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی
۸.
بازنمایی تصاویر ذهنی مصرف کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی