عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

جلسه شورای فرهنگی با محوریت برگزاری مراسم دهه فجر در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل (مغان) تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل جلسه شورای فرهنگی مرکز روز شنبه ۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با حضور رئیس مرکز و اعضاء شورا در دفتر مدیریت مرکز برگزار شد.

در ابتدای جلسه که جهت برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، دکتر کمال شهبازی رئیس مرکز ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم تاکید کرد.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل دهه فجر را فرصتی مغتنم برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و تشریح دستاوردهای انقلاب دانست و افزود: دستاوردهای نظام اسلامی با توجه به شرایط کنونی منطقه باید بیشتر از گذشته برای نسل‌های مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان تبیین شود .

در ادامه هریک از اعضای شورا به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در پایان جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم دهه فجر از جمله غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، نشست بصیرتی و تبیین دستاوردهای تحقیقاتی مرکز بعد از انقلاب اسلامی تصمیمات لازم اتخاذ گردید .