عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

محققان، پژوهشگران و فناوران دانشگاه مایه فخر و مباهات استان هستند

دکتر محمدی رییس دانشگاه در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: محققان، پژوهشگران و فناوران دانشگاه مایه فخر و مباهات دانشگاه علوم پزشکی  و استان هستند .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت:اگر دانشگاه این افتخارات را به دست آورده به دلیل پژوهش‌ها و زحمات شما عزیزان است وبرگزاری این گونه برنامه ها،مراسمات  و تقدیر ها برای تشکر از  زحمات و دست آوردهای شما بسیار کم و ناچیز است .
دکتر محمدی گفت:پژوهش و فناوری مهمترین چیزی است که ما به آن نیاز داریم البته پژوهشی که منجر به فناوری شود ،می‌تواند ارزشمندی بیشتری برای دانشگاه داشته باشد و دارد .
وی افزود: در دوران سخت کرونا هم این پژوهشگران و فناوران بودند که با تلاش شبانه روزی برای ساخت واکسن و تجهیزات پزشکی به ما و جامعه بهداشت ودرمان و به بیماران کمک کردند .
دکتر محمدی با اشاره به اینکه در دانشگاه علیرغم فشارهای مالی و اقتصادی که وجود دارد گفت: اما خوشبختانه در حوزه پژوهش کمتر دچار مشکل شدیم و ما می‌دانیم تحقیقات در این دوران و تامین امکانات و فراهم ساختن  بستر های لازم بسیار دشوار است،اما ما به پژوهش نیاز داریم و باید برای شرکت‌های کوچک فن‌آور امکانات فراهم کنیم و از آنها حمایت نماییم  و امیدواریم در آینده  شاهد موفقیت های بیشتری در آن حوزه باشیم .