عمومی | سیویلیکا

مقالات دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی، دوره ۱۴، شماره ۲۹ منتشر شد

لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۱۴، شماره ۲۹ این ژورنال به صورت زیر می باشد:

۱. طراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید
۲. تاثیر استراتژی سطح شرکت و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانک ها با نقش میانجی محتوای استراتژی
۳. بررسی ادراک از شخصیت برند با استفاده از رویکرد آرکئوتایپی و ارتباط آن با ابعاد شخصیت
۴. اثر بخشی تبلیغات مبتنی بر واقعیت مجازی در ایجاد نقشه همدلی مشتری
۵. تبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری
۶. استراتژی تمایز در اثرگذاری فنون بازاریابی های دیجیتال و صدا بر عملکرد کسب وکارهای کوچک ورزشی
۷. تاثیر ادراک از قیمت منصفانه، رضایت مشتری و تفاوت ادراک شده از خرید بر تمایلات رفتاری مشتریان با اعتماد و هدف سفر و آشنایی
۸. تاثیر محرک های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم گیری خرید مصرف کننده
۹. طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک
۱۰. تاثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق هم آفرینی ارزش مشتری