عمومی | دانشگاه تهران

مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه تهران رتبه برتر کشور را کسب کرد | اعطای نشان «حامی» به مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران


به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران ، اعطای نشان «حامی» دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران همزمان با برگزاری سی‌وچهارمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و یازدهمین گردهمایی مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور صورت گرفت.
بزرگترین رویداد مدیران مرکز مشاوره و مراکز بهداشت دانشگاه‌ها با حضور مدیران مراکز ۱۲۰ دانشگاه به میزبانی دانشگاه هرمزگان و با حضور دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار و ششم بهمن ماه ۱۴۰۱ خاتمه شد.
در این گردهمایی، نمایندگان دانشگاه‌ها در قالب ۱۴ کمیسیون تخصصی با هدف تبیین کلان برنامه‌های دفتر مشاوره و سلامت در سبک زندگی سالم و ارتقای سلامت جسمانی، روانی، اجتماعی و معنوی دانشجویان و دانشگاهیان به بحث و تبادل نظر درباره مهمترین مسائل دانشگاه‌ها در این حوزه‌ها پرداختند.
در پایان این گردهمایی، از مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی تقدیر و مراکز بهداشت و درمان «برتر، نمونه و فعال» کشور معرفی شدند که بر اساس اعلام معاونت دانشجویی دانشگاه تهران، مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه تهران به عنوان رتبه برتر کشور معرفی شد.