عمومی | دانشگاه شاهد

اطلاعیه شماره۲ نهمین آزمون بسندگی زبان دانشگاه شاهد

به گزارش «روابط عمومی» دانشگاه، پیرو اطلاعیه قبلی، موارد زیررا به اطلاع آن دسته از دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی که متقاضی شرکت در آزمون بسندگی زبان می باشند می رساند:

۱) اولویت ثبت نام با دانشجویان مقطع دکتری می باشد ولی در صورت تقاضا، از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی نیز ثبت نام بعمل خواهدآمد.

۲) ثبت نام از روز شنبه ۸ بهمن لغایت چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ صرفاً از طریق سامانه ثبت نام به نشانی sabt.shahed.ac.ir انجام می گردد.

۳) در صفحه اصلی سایت sabt.shahed.ac.ir ، کلیه داوطلبان ابتدا باید روی لینک "ورود به سامانه ثبت نام متقاضیان آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه شاهد سال ۱۴۰۱" کلیک نموده و اقدام  به ثبت اطلاعات فردی خود نمایند.

تذکربسیار مهم: داوطلبان باید هنگام ثبت اطلاعات فردی خود، حتماً از آدرس پست الکترونیک فعال و متعلق به خود استفاده نموده ( ترجیحاً بجای Gmail و Yahoomail ، از ایمیل دانشگاهی با پسوند .ir استفاده نموده و از اعلام ایمیل سایرافراد جداً خودداری کنند.

۴) پس از ثبت اطلاعات فردی خود در سامانه، لینک فعالسازی تایید ایمیل همراه با نام کاربری و رمزعبور، به آدرس پست الکترونیک داوطلب ارسال می گردد و لازمست داوطلبان در ابتدا با کلیک بر روی لینک تاییدیه ایمیل، نسبت به فعالسازی حساب کاربری خود اقدام نمایند(توجه داشته باشید که حداکثر ۸ ساعت پس از فعالسازی، "فرم ثبت نام متقاضیان دهمین آزمون بسندگی زبان انگلیسی دکتری ۱۴۰۱ وزارت علوم" در منوی "مشاهده فرم ها" تخصیص و امکان تکمیل فرم وجود خواهد داشت.)

۵) داوطلبان در بازه زمانی ثبت نام و با استفاده از نام کاربری و رمزعبور جدید خود وارد سامانه ثبت نام (sabt.shahed.ac.ir) شده و در اولین ورود رمز عبور باید تغییر یابد سپس نسبت به تکمیل فرم مربوطه و بارگذاری کلیه مدارک درخواستی (شامل عکس پرسنلی،کارت ملی، کارت دانشجویی و فیش واریزی) در سامانه اقدام نمایند.

تذکر مهم۱ : تمامی مدارک باید بصورت فایل تصویری ( JPG یا PNG ) ارسال شود.

تذکر مهم۲ : دانشجویانی که کارت دانشجویی آنها صادر نشده و یا تاکنون موفق به دریافت آن نشده اند می توانند بجای کارت دانشجویی، مجدداً تصویرکارت ملی خود را بارگذاری نمایند.

تذکر مهم۳ : داوطلبانی که فاقد کارت ملی می باشند باید تصویرصفحه اول شناسنامه خود را بارگذاری نمایند.

تذکرمهم ۴ : داوطلبانی که در دوره های قبل شرکت نموده اند نیز جهت ثبت نام در آزمون پنجم باید کلیه مراحل را از ابتدا انجام دهند.

تذکرمهم ۵ : پس از اتمام مهلت ثبت نام، بهیچوجه امکان ارسال مدارک وجود نخواهدداشت.

۶) هزینه ثبت نام در آزمون بسندگی زبان دانشگاه شاهد(سال ۱۴۰۱) به قرار زیر می باشد:

الف) دانشجویان دانشگاه شاهد: ۱۸۰ هزارتومان

ب) دانشجویان سایر دانشگاه ها: ۲۴۰ هزارتومان

۷) داوطلبان باید هزینه شرکت در آزمون را به شماره حساب زیر واریز نموده و رسید مربوطه را حتماً بصورت فایل تصویری بارگذاری نمایند:

شماره شبای ۱۶۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۷۴۷۰۳۰۰۷۱۱۸ IR- به نام حساب متمرکزدرآمدهای دانشگاه شاهد نزد بانک مرکزی

شناسه واریز ۳۸۴۰۷۴۷۷۴۱۲۰۱۰۰۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳۲

تذکر مهم: برای واریز وجه ثبت نام، ثبت شناسه واریز، الزامی می‌باشد.

۸) در صورت تائید مدارک و ارسال ایمیل دال بر تائید مدارک برای داوطلبان،کارت ورود به جلسه، در روز شنبه ۱۵ بهمن ماه  از طریق سامانه ثبت نام (بخش مدارک) قابل دانلود خواهدبود.

۹) زمان شروع آزمون ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۷/۱۱/۱۴۰۱ می باشد.

۱۰) لازمست به منظور جلوگیری از ازدحام و انجام کنترل های بهداشتی، داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون، در محل اعلام شده حضور یابند.

۱۱) داوطلبان در زمان ورود به دانشگاه موظف به ارائه کارت ورود به جلسه عکسدار می باشند

۱۲) همراه داشتن کارت ملی و کارت دانشجویی یا مدرک شناسایی معتبر در زمان آزمون الزامی است

۱۳) رعایت پروتکل های بهداشتی در طول مدت برگزاری آزمون الزامی می باشد.

۱۴) داوطلبان پیش از ورود باید تلفن همراه خود را به باجه مستقر در محل آتحویل دهند.( همراه داشتن وسائل ارتباطی الکترونیک از جمله موبایل، تبلت، ساعت هوشمند و... حتی بصورت خاموش ممنوع می باشد)

۱۵) نتایج آزمون روز پنجشنبه مورخ ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام خواهد شد و کلیه شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام (بخش مدارک) نسبت به دریافت گواهی نمره آزمون اقدام نمایند.

۱۶) داوطلبان باید اطلاعیه های ثبت نام را بطور کامل و با دقت مطالعه کرده ودر صورت لزوم، سوالات خود را در خصوص فرایند ثبت نام از طریق سامانه (منوی پشتیبانی) بصورت پیام ارسال کنند.

کانال ایتا روا بط عمومی دانشگاه شاهد :

h​ttps://eitaa.com/shahed_pr