عمومی | دانشگاه ولایت

نشست علمی اساتید دانشگاه ولایت با حضور دکتر حداد عادل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ولایت نشست علمی نقش مراکز آموزش عالی در پیشرفت و توسعه کشور با حضور هیات رییسه و جمعی از  اعضای هیئت علمی و اساتید مراکز آموزش عالی ایرانشهر و  سخنران محوری دکتر حداد عادل در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد .

در ابتدای این نشست  که به همت  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  در دانشگاه ولایت  برگزار شد  ،  دکتر حداد عادل ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهرستان ایرانشهر و دانشگاه ولایت گفت؛ شهرستان ایرانشهر یکی از نقاطی است که همواره مورد احترام مقام معظم رهبری و دولت بوده و خوشحالم از اینکه  چند روزی مهمان مردم این شهر هستم .

رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در خصوص خدمات انقلاب در ایرانشهر  گفت : انقلاب خدمات ارزنده ای در این منطقه انجام داده و کافی است از یاران مقام معظم رهبری در دوران تبعید ایشان در خصوص مقایسه این منطقه  در آن زمان و زمان کنونی سوال کنید .

وی ادامه داد؛ از خدمات انقلاب اسلامی می توان به دانشگاه ولایت  اشاره کرد که یکی از بهترین مراکز آموزش عالی استان سیستان و بلوچستان است که با وجود تحریم های فراوان در عرض ده سال اخیر به چه جایگاهی رسیده است و چگونه به یکی از دانشگاههای بزرگ  منطقه تبدیل شده است .

مشاور مقام معظم رهبری با  بیان اینکه تقریبا تمام زندگی خودم را در دانشگاه گذرانده ام گفت : آنچه که من در خصوص نقش مراکز آموزش عالی در پیشرفت کشور بر زبان می آورم حاصل بیش از 50 سال تلاش و حضور مستمر من در دانشگاه های مختلف کشور و دنیا است .

وی افزود؛ نقش دانشگاه هها از ابتدای انقلاب تا کنون نقشی اساسی بوده و همیشه نظام و دولت بر این موضوع تاکید داشته است و گواه این صحبت من حضور بیش از 5 میلیون دانشجو در فضای کنونی دانشگاه های کشور است .

در این نشست علمی  پرسش هایی توسط اساتید دانشگاه مطرح و پاسخ های دکتر حداد عادل در خصوص تحولات دانشگاه  نیز بیان شد .

این نشست علمی  که  با حضور هیات رییسه و اعضای هیات علمی دانشگاه و سخنران محوری، دکتر حداد عادل برگزار گردید،  به موضوع نقش مراکز آموزش عالی در پیشرفت و توسعه کشور پرداخته شد


.