عمومی | دانشگاه نیشابور

بیانیه ریاست و دفتر نهاد رهبری دانشگاه نیشابور در پی اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انقلاب هرچه دشمن دارد و دشمنی دارند، به‌طور طبیعی در مقابل سپاه پاسداران صف بسته‌اند و حضور دارند؛ چون پاسدار انقلاب است ( مقام معظم رهبری)

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی مردمی در تاریخ پر افتخار انقلاب همواره در شرایط حساس و طی این سالیان در روزهای سخت در کنار مردم بوده و در بحران ها، غیور مردان سپاه با از خودگذشتی و ایثار در مسیر خدمت بی منت به مردم گام برداشته‌اند.

بی‌شک اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه بازوان توانمند دفاعی ملت عظیم‌الشان ایران و تروریستی اعلام کردن آن، نشان از سیاست‌های دوگانه، ضد امنیتی، خلاف قوانین حقوقی و بین‌المللی دارد. این اقدام بی شرمانه غرب در پی استیصال و درماندگی در برابر امنیت آفرینی سپاه و نقش ویژه این نهاد انقلابی در عرصه‌های مختلف از جمله شکست نقشه‌های شوم کینه توزان در اغتشاشات اخیر کشور است.

این اقدام بی‌اساس را عاملی در ایجاد ناامنی و نقض آرامش و صلح در منطقه و تجاوز به حق حاکمیت و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران می دانیم و اعلام می‌داریم که همانند گذشته، دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.