عمومی | دانشگاه علوم پزشکی زنجان

توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان محقق شد: کسب رتبه برتر کشوری در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی


توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان محقق شد:
کسب رتبه برتر کشوری در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی

با اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان موفق به کسب رتبه برتر در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در بین دانشگاه‌‎ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور شد.


پایگاه خبری وبدا-زنجان، در متن این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر حسن بختیاری
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان
نظام اداری کشور به عنوان بستر هدایت و تنظیم سایر نظام‌های فرآیند توسعه از نقش خطیر و برجسته‌ای برخوردار است. به نحوی که هرگونه پیشرفت و توسعه جامعه منوط به عملکرد سالم و سازگار این نظام است. سنجش میزان پویایی و بالندگی نظام اداری به منظور بهبود مستمر آن، در راستای تحقق اهداف توسعه کشور، هرساله با اتکا به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی به عنوان اجزای نظام اداری و مبتنی بر شاخص‌های عمومی منبعث از برنامه عملیاتی اصلاح نظام اداری و شاخص‌های اختصاصی دستگاهی صورت می‌گیرد.
در همین راستا بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ دستگاه‌های اجرایی، آن دانشگاه توانسته است در بین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، موفق به کسب "رتبه برتر در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی" گردد. بدینوسیله این موفقیت را به جنابعالی و تمام کارکنان شریف آن دانشگاه که فعالانه در به ثمر رسیدن این موفقیت سهیم بوده‌اند، تبریک می‌گویم.
امید است با استمرار تلاش و تکاپوی ویژه در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین در راستای نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت صادقانه به مردم شریف ایران، بیش از پیش موفق و موید باشید.
با احترام
بهروز رحیمی
معاون توسعه مدیریت و منابع