عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

آزمون جامع توجیهی بدو خدمت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود


وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هفتمین سری آزمون جامع دوره توجیهی بدو خدمت در ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ در این دانشگاه به صورت غیر متمرکز و حضوری برگزار می شود.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: داوطلبان می توانند، از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه تاریخ ۴ بهمن ماه جاری لغایت ساعت ۲۴ روز جمعه تاریخ ۷ بهمن ۱۴۰۱، از طریق سامانه کارمند به نشانی: https://karmand.behdasht.gov.ir جهت ثبت نام در آزمون جامع ۱۳ بهمن ماه اقدام نمایند.
ئی در ادامه یادآور شد، داوطلبان صرفاً حق ثبت نام در آزمون بهمن ۱۴۰۱ را خواهند داشت لذا از پیگیری برای ثبت نام همزمان در دو نوبت خودداری نمایند.
به گفته وی، داوطلبان می توانند از روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ از طریق سامانه کارمند کارت ورود به جلسه آزمون جامع خود را دریافت کرده و چاپ نمایند.
درخشان همچنین یادآور شد، داوطلبان باید قبل از پرینت کارت ورود به جلسه جهت احراز هویت و صدور کارت ورودبه جلسه عکس دار، یکبار از درگاه جدید سامانه کارمند به نشانی : https://karmand.behdasht.gov.ir وارد شوند.
وی، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر برای شرکت در آزمون را الزامی دانست و افزود: نتایج آزمون در نیمه اول اسفند ماه ۱۴۰۱ از طریق سامانه کارمند به نشانی: https://karmand.behdasht.gov.ir اعلام می شود.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بر اساس اطلاعیه صادر شده از سوی منبع مربوطه، عدم انتخاب حوزه آزمون توسط داوطلب در تاریخ مقرر به منزله انصراف تلقی شده و افرادی که با انتخاب حوزه آزمون ثبت نام خود را تکمیل نمایند قادر به انصراف از شرکت در آزمون نخواهند بود.
وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد، از فرصت ثبت نام در هفتمین نوبت (بهمن ماه) استفاده نمایند.