عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

دانشگاهیان استان اردبیل در عرصه علمی در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند

رئیس دانشگاه معین استان اردبیل گفت: دانشگاهیان استان اردبیل در عرصه علمی در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر اسماعیل چمنی ۲ بهمن در دیدار دانشگاهیان استان اردبیل با فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن محکوم کردم اقدام اتحادیه اروپا در خصوص تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این حرکت نشان از درماندگی و استیصال آنان در خصوص پیشرفت ها و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.
وی با بیان اینکه دشمنان تحمل توانمندی ها و شایستگی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ندارند، افزود: دانشگاهیان استان اردبیل در عرصه های مختلف به ویژه عرصه علمی در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی امنیت جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت های پاسداران سپاه دانست و تصریح کرد: سپاه توانمندی خود را در سطح ملی و بین المللی نشان داده و ما دانشگاهیان نیز وظیفه داریم در کنار پاسداران با غیرت در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.
سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه اتحاد، وحدت، انسجام و همدلی مسلمانان در سایه درایت مقام معظم رهبری است، گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پالایشگاه های بسیاری را در جنوب کشور فعال و عملیاتی کرده و باعث خشم و عصبانیت دشمنان شده است.
وی با بیان اینکه دشمنان تحمل موفقیت های چشمگیر نظام جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ندارد، افزود: سپاه پاسداران در عرصه پیشرفت و آبادانی، خدمت رسانی، پزشکی و غیره در خدمت مردم شریف ایران اسلامی است.
محمدی اصل تصریح کرد: برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که خون در رگ ما است در خدمت ولایت خواهیم بود.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه دانشگاهیان همیشه و در همه حال در کنار سپاه بوده و خواهند بود، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس از خاک جمهوری اسلامی ایران جانانه دفاع کرد و امروز در عرصه اردوهای جهادی، کمک به زلزله زدگان، سیل زدگان و غیره در خط اول است.
وی افزود: سپاه همیشه در کنار ولایت، رهبری و مردم بوده است.
پایان خبر