عمومی | دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

دکتر اکبر حیدرزاده طی حکمی از سوی دکتر محمدصادقی آزاد، سرپرست دانشگاه، بعنوان سرپرست امور پژوهشی دانشگاه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر اکبر حیدرزاده دانشیار گروه آموزشی مهندسی مواد دانشکده فنی و مهندسی طی حکمی از سوی دکتر محمدصادقی آزاد، سرپرست دانشگاه به سمت سرپرست امور پژوهشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، منصوب شد.
در این حکم خطاب به دکتر اکبر حیدرزاده آمده است:  نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی در عرصه های آموزشی، پژوهشی و اجرائی و بنا به پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری به موجب این حکم به عنوان سرپرست امور پژوهشی دانشگاه منصوب می گردید. امید است با استعانت از الطاف الهی و بهره گیری از توانمندی های خود و همکاری دیگر مسئولان ذیربط، حسب ضوابط مربوطه اهتمام لازم را به عمل آورید. توفیق روز افزون شما را از خداوند منّان مسئلت دارم.
حیدرزاده در سال ۱۳۹۷ فناور برتر استان آذربایجان شرقی و از پژوهشگران برتر دانشگاه و  ۳ سال متوالی جزو دانشمندان ۲ درصد برتر جهان، دارای دکترای تخصصی  مهندسی مواد با رتبه علمی دانشیاری است و معاونت پژوهشی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه را در سوابق اجرایی خود دارا میباشد.
شایان ذکر است سرپرست دانشگاه، با صدور نامه ای از زحمات و خدمات دکتر حمید محمدی که پیش از این در سمت فوق منشا خدمات بود، تشکر نمود.