عمومی | سیویلیکا

مقالات فصلنامه مدیریت بازرگانی، دوره ۱۴، شماره ۴ منتشر شد

لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۱۴، شماره ۴ این ژورنال به صورت زیر می باشد:

۱. طراحی مدل مشارکت مشتری در بازاریابی رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: خدمات زیبایی پوست ومو)
۲. ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعه صنعت بانکداری
۳. طبقه بندی نظرهای مشتریان با رویکرد متن کاوی و یادگیری عمیق (نمونه موردی: نظرهای کاربران وبسایت دیجی کالا)
۴. بررسی تاثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرف کنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
۵. شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسب وکارهای بنگاه به بنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو
۶. ارائه مدل میان برهای ذهنی کاربران بازاریابی تاثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام
۷. شناسایی عوامل موثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرف کننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک