عمومی | سیویلیکا

مقالات دوماهنامه نگرش های نوین مدیریت بازرگانی، دوره ۳، شماره ۴ منتشر شد

لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۳، شماره ۴ این ژورنال به صورت زیر می باشد:

۱. مروری سیستماتیک بر عوامل موثر بر کارافرینی فناورانه
۲. بررسی تاثیر سودمندی درک شده، سهولت استفاده، لذت، اعتماد و نفوذ اجتماعی بر قصد استفاده با نقش میانجی نگرش مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان برق خورشیدی خانگی شهر یزد)
۳. بررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش)
۴. بررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزه های اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران)