عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

برگزاری نشست بررسی ابعاد جهانی حادثه ۱۹ ژانویه در دانشگاه محقق اردبیلی

نشست بررسی ابعاد جهانی حادثه ۱۹ ژانویه با حضور نورالدین شیرین مدیر شبکه قدس تی وی ترکیه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نورالدین شیرین مدیر شبکه قدس تی وی ترکیه ۲۸ دی در نشست بررسی ابعاد جهانی حادثه ۱۹ ژانویه در دانشگاه محقق اردبیلی ضمن یادآوری حادثه ۱۹ ژانویه و تاثیرات آن بر کشورهای منطقه، درد مشترک مسلمانان و تاثیر رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در کشورهای مسلمان منطقه را مورد بررسی قرار داد .
وی تمامی کشورهای مسلمان را یک میهن واحد دانست و افزود: رفتار شنیع فرانسوی ها در رابطه با رهبر معظم انقلاب محکوم است و این امر باعث اعتراض و تظاهرات مردم ترکیه شد .
مدیر شبکه قدس تی وی ترکیه تصریح کرد: تمامی امت اسلامی چه اهل تشیع و چه اهل تسنن برابر و برادرند و تمامی مسلمانان و کشورهای اسلامی آماده جنگ برای فلسطین و اسلام هستند.
نورالدین شیرین ادامه داد: ما مسلمانان اجازه نخواهیم داد پایگاهی برای صهیونیست ها در کشورهای اسلامی ایجاد گردد؛ چراکه وجود اسرائیل در کشورهای جهان در واقع به معنی از بین رفتن امنیت و ایجاد فساد است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک حرم است و دفاع از این حرم وظیفه همه مسلمانان جهان است، گفت: ایران، ترکیه و آذربایجان سرزمین های واحد هستند و امنیت آنها درکنار هم و در واقع عزت و سربلندی مسلمانان در زیر یک بیرق، بیرق اسلام تحقق خواهد یافت .
پایان خبر