عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

انتصاب دکتر حسن قوجق به عنوان رییس ایستگاه تحقیقات کشاورزی گنبدکاووس

دکتر حسن قوجق به عنوان رییس ایستگاه تحقیقات کشاورزی گنبدکاووس وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان منصوب شد .

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، طی حکمی که از سوی دکتر علیرضا صابری رییس این مرکز صادر شد دکتر حسن قوجق برای این جایگاه منصوب شد .

در این برنامه که در محل دفتر ایستگاه و با حضور تمامی همکاران ایستگاه، دکتر مساوات معاون پژوهشی، دکتر قدس ولی معاون پشتیبانی،، مسول حراست، مسول حوزه و مسول روابط عمومی مرکز برگزار شد ابتدا دکتر مساوات ضمن قدردانی از تلاش همکاران در اجرای شایسته طرح های تحقیقاتی و سایر برنامه های پژوهشی، توضیحاتی را درخصوص وضعیت مرکز، برنامه های در دست اجرا و سایر برنامه های در پیش را برای حاضران ارایه نمود. در ادامه دکتر قدس ولی معاون پشتیبانی، با اشاره به نقش تعیین کننده ایستگاه ها در اجرای برنامه های تحقیقاتی و پشتیبانی، بر اهمیت ایستگاه ها بویژه ایستگاه گنبد و منابع انسانی ارزشمند حاضر تاکید کرد.

سپس دکتر عبدالعزیز حقیقی ضمن قدردانی از زحمات و همکاری های همکاران ایستگاه و مدیریت و معاونان مرکز با ایشان در راستای پیشبرد برنامه ها و کارهای مرکز، در خصوص برنامه اجرا شده و در دست اقدام و تعاملاتی که با سایر دستگاه های شهرستان برقرار بوده سخنانی را ارایه نمود .

در این بخش از برنامه ضمن اهدای لوح تقدیر دکتر حقیقی، حکم ابلاغ ریاست ایستگاه به دکتر حسن قوجق تقدیم شد.

در بخش پایانی جلسه، همکاران حاضر ضمن خدا قوت به دکتر حقیقی و شادباش دکتر قوجق، دیدگاه و پیشنهادات خود را در خصوص مسایل مختلف ایستگاه بیان کردند

روابط عمومی مرکز همراه با شادباش افتخار کسب ردای خدمت به ایشان و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است همچون گذشته از راهنمایی ها و همکاری های ایشان بهره مند باشد .