عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

بسیجیان در دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشگام هستند

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: بسیجیان از دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشگام هستند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اسماعیل چمنی ۲۶ دی در نشست صمیمی هیات رئیسه دانشگاه با بسیجیان پایگاه مقاومت دانشگاه با اشاره به نقش بسیجیان در تحولات فرهنگی و سیاسی، افزود: امروز صحنه نبرد از میدان نبرد نظامی به عرصه فرهنگی انتقال یافته است و در این خصوص نیازمند بصیرت و هوشمندی بیش از پیش آحاد مختلف جامعه هستیم.
چمنی با بیان اینکه مهمترین وظیفه بسیجی در عصر حاضر کسب آگاهی از اهمیت نبرد فرهنگی و درک موقعیت خطیر فرهنگ بسیجی است، تصریح کرد: باید به این نکته نیز توجه ویژه داشته باشیم که دشمنان انقلاب و نظام تمام تلاش خود را برای نابودی فرهنگ اصیل انقلاب و ایران به کار گرفته اند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه یک فرد بسیجی باید در عرصه فرهنگی خود را تقویت کرده و فعالیت ‌های فرهنگی را جزو اولویت های خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: در تفکر بسیجی فعالیت فرهنگی و رشد فرهنگی به معنای شناخت بهتر اسلام و پاسداری از ارزش های دینی است.
وی به ضرورت حفظ تفکر و روحیه بسیجی در میان دانشگاهیان تاکید و با بیان اینکه بسیجیان در دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشگام هستند، گفت: از بسیجیان مخلص و متعهد انتظار می رود همواره با تمام نیرو آماده انجام وظیفه در راه انقلاب و نظام باشند .
گفتنی است در ادامه اعضای هیات رئیسه و بسیجیان حاضر در نشست به ارائه نظرات خود پیرامون مسائل روز پرداختند.
پایان خبر