معرفی استارتاپ پاساژ بیمه در بیمه مرکزی ایران توسط شرکت مستقر در مرکز رشد دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
دکتر امانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در مصاحبه با روابط عمومی دانشگاه گفت: استارتاپ پاساژ بیمه به عنوان ایده ای نو در حوزه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه در چهارمین سه شنبه های نوآوری صنعت بیمه توسط شرکت مستقر در مرکز رشد فناوریهای دانشگاه شهید مدنی آذربایجان معرفی شد.
در این پویش فناورانه که رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، هیات عامل بیمه مرکزی و برخی از مدیران صنعت بیمه حضور داشتند، سامانه پاساژ بیمه توسط مدیرعامل شرکت کارگزاری بیمه برخط آینده نگر همراه، مستقر در مرکز رشد فناوریهای دانشگاه شهید مدنی آذربایجان معرفی و مورد بررسی قرار گرفت.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در پایان این مصاحبه از اهتمام همه شرکتهای مستقر در مرکز رشد فناوریهای دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، به جهت معرفی استارتاپهای مربوطه خصوصا شرکت پرتلاش و فعال کارگزاری بیمه برخط آینده نگر همراه تقدیر و تشکر نمود.
شایان ذکر است بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سه شنبه های هرهفته با حضور رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به معرفی مهمترین و کاربردی ترین استارتاپهای صنعت بیمه میپردازد که در چهارمین هفته این نشستها شرکت همکار با دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به معرفی طرح فناورانه فوق پرداخت.
توحید نیا در نشست فوق، ضمن تشکر از حمایتهای دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، گفت: این سامانه با شعار خرید بیمه از حرفه ای ها طراحی شده و پلتفرمی است که در آن بیمه گذاران می توانند، بیمه نامه های خود را از شبکه فروش متخصص صنعت بیمه خریداری کنند.
وی با اشاره به بخش استعلام خدمات بیمه ای در این سامانه عنوان کرد: تمام بیمه گذاران از جمله سازمان ها و بیمه گذاران حقوقی نیز می توانند برای استعلام بیمه نامه های مورد نیاز خود از طریق این سامانه اقدام کنند.
گفتنی است هدف از راه اندازی این سامانه بهره گیری از توان بالای شبکه عظیم فروش بیمه میباشد. سامانه فوق ، طرح فناورانه ویژه ای است که فروشنده مستقیم بیمه نامه نبوده و در زمینه فروش آنلاین بیمه از توان شبکه عظیم فروش بیمه کشور استفاده خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت بیمه آینده نگرهمراه اظهارکرد: این سامانه به نوعی بازاریابی آنلاین بیمه را در برنامه کاری قرار داده است و سعی در معرفی نمایندگان و کارگزاران بیمه ای برای خرید انواع بیمه نامه ها از جمله بیمه نامه هایی که هنوز دارای زیرساخت فروش آنلاین نیستند، دارد. نمایندگان و کارگزاران بیمه در سراسر ایران نیز می توانند با مراجعه به سایت پاساژ بیمه به آدرس pasajbime.com نسبت به ثبت نام رایگان در این سامانه اقدام کنند.
مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز در این برنامه فناورانه گفت: پاساژ بیمه یکی از ایده های نو در حوزه اینشورتک است که بخشی از دغدغه های بیمه مرکزی را نیز می تواند پاسخ دهد.
وی شعار این استارتاپ مبنی بر خرید بیمه از حرفه ای ها را ارزشمند عنوان کرد و گفت: این شعار و مسیر حرکت استارتاپ پاساژ بیمه یک مسیر درست و منطبق بر قوانین بیمه مرکزی است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در پایان این مصاحبه از اهتمام همه شرکتهای مستقر در مرکز رشد فناوریهای دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، به جهت معرفی استارتاپهای مربوطه خصوصا شرکت پرتلاش و فعال کارگزاری بیمه برخط آینده نگر همراه تقدیر و تشکر نمود.
شایان ذکر است بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سه شنبه های هرهفته با حضور رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به معرفی مهمترین و کاربردی ترین استارتاپهای صنعت بیمه میپردازد که در چهارمین هفته این نشستها شرکت همکار با دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به معرفی طرح فناورانه فوق پرداخت.
توحید نیا در نشست فوق، ضمن تشکر از حمایتهای دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، گفت: این سامانه با شعار خرید بیمه از حرفه ای ها طراحی شده و پلتفرمی است که در آن بیمه گذاران می توانند، بیمه نامه های خود را از شبکه فروش متخصص صنعت بیمه خریداری کنند.
وی با اشاره به بخش استعلام خدمات بیمه ای در این سامانه عنوان کرد: تمام بیمه گذاران از جمله سازمان ها و بیمه گذاران حقوقی نیز می توانند برای استعلام بیمه نامه های مورد نیاز خود از طریق این سامانه اقدام کنند.
گفتنی است هدف از راه اندازی این سامانه بهره گیری از توان بالای شبکه عظیم فروش بیمه میباشد. سامانه فوق ، طرح فناورانه ویژه ای است که فروشنده مستقیم بیمه نامه نبوده و در زمینه فروش آنلاین بیمه از توان شبکه عظیم فروش بیمه کشور استفاده خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت بیمه آینده نگرهمراه اظهارکرد: این سامانه به نوعی بازاریابی آنلاین بیمه را در برنامه کاری قرار داده است و سعی در معرفی نمایندگان و کارگزاران بیمه ای برای خرید انواع بیمه نامه ها از جمله بیمه نامه هایی که هنوز دارای زیرساخت فروش آنلاین نیستند، دارد. نمایندگان و کارگزاران بیمه در سراسر ایران نیز می توانند با مراجعه به سایت پاساژ بیمه به آدرس pasajbime.com نسبت به ثبت نام رایگان در این سامانه اقدام کنند.
مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز در این برنامه فناورانه گفت: پاساژ بیمه یکی از ایده های نو در حوزه اینشورتک است که بخشی از دغدغه های بیمه مرکزی را نیز می تواند پاسخ دهد.
وی شعار این استارتاپ مبنی بر خرید بیمه از حرفه ای ها را ارزشمند عنوان کرد و گفت: این شعار و مسیر حرکت استارتاپ پاساژ بیمه یک مسیر درست و منطبق بر قوانین بیمه مرکزی است.