عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در امور ایثارگران: اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی در ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت ستودنی بوده است

مهدی مرکبی در نشست با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی ضمن تشریح اقدامات انجام گرفته توسط کمیته‌های ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت در سطح دانشگاه علوم پزشکی و شبکه‌ها و بیمارستان‌های استان گفت: اقدامات خوبی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی در این راستا انجام گرفته که ستودنی و قابل‌تقدیر بوده است.
وی با اشاره به اینکه رئیس دانشگاه با حساسیت ویژه‌ای امور مربوط به کمیته ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را دنبال می‌کنند افزود: نام‌گذاری واحدها و اماکن بهداشتی درمانی اقدامی ارزشمند در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای والامقام است که اقدامات خوبی در این زمینه در شهرستان دشتی انجام شده یا در حال انجام است.

خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمند معنوی نظام و انقلابند


رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی نیز در این نشست ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام و اشاره به اهمیت تلاش در جهت اجرای هرچه بهتر برنامه‌های کمیته فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت افزود: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمند معنوی نظام و انقلابند.
مهندس پرویز احمدی بابیان و تشریح برنامه‌های حوزه سلامت شهرستان دشتی در راستای فرهنگ جهاد و شهادت گفت: در جهت اجرای هرچه بهتر برنامه‌های این کمیته همکاری و تعامل خوبی بین اعضا و نیز بین شبکه بهداشت و درمان و دیگر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط ازجمله سپاه امام رضا (ع)، بسیج و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتی وجود دارد.
وی تصریح کرد: دیدار مستمر با خانواده‌های معظم شهدا و بهره‌مندی از برکات وجود ایشان در دستور کار کمیته ترویج فرهنگ ایثار جهاد و شهادت قرار دارد.
انتهای پیام/ م.ا ۳۰۴۰